Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

30 seconds to mars (greece)2

Δηλαδή για εμένα και την παρέα μου η μουσική που έπαιζε πριν από τους 30stm ήταν χάλια, το άλλο που δεν μου άρεσε στην συναυλία ήταν όταν βγήκαν οι 30stm και το beautiful lie δεν ήταν και τόσο ωραίο δεν ξέρω τι έφταιγε φυσικά και αυτό είναι η γνώμη μου μπορεί να έπρεπε να ζεσταθεί λίγο η φωνή του τζαρεντ η να έφταιγε ο ήχος εντάξει μετά όμως η συναυλία τα έσπασε μπορώ να πω τα λεφτά που έδωσα εγώ και όλος ο κόσμος για να δει αυτήν την συναυλία δεν τα μετάνιωσε καθόλου και θα ξαναπήγαινα αν ερχόντουσαν με 1000, άλλωστε ο τζαρεντ έδωσε μία υπόσχεση ότι θα ξανά έρθει στην Ελλάδα. Μακάρι να ξανά έρθουν και με καινούριο cd   η συναυλία είχε πάρα πολλά και όμορφα πράγματα ο τζαρεντ με την ομιλία μας έκανε να γελάσουμε με το είστε όλοι τρελοί μαλακες είχε τόσο πλάκα. Το καλύτερο σημείο όμως ήταν στο closer to the edge όταν πετάχτηκαν εκείνα τα χαρτάκια και να βλέπεις τον κόσμο να πηδάει ταυτόχρονα ήταν μία από την καλύτερη εμπειρία  που έχω ζήσει ποτέ. Η συναυλία τελείωσε πολύ γρήγορα σχετικά και πιστεύω πως και εσείς θέλατε να ακούσετε πιο πολλά τραγούδια από αυτό το υπέροχο συγκρότημα ελπίζω να έρθουν Ελλάδα ξανά γρήγορα και να να περάσουμε ακόμα πιο τέλεια ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε αυτά που έγραψα να ξέρετε δεν είμαι και καλός στο να γράφω και ελπίζω να μην σας κούρασα σχετικά με το πως θα πάμε :P γιατί έγραψα πάρα πολλά και ευχαριστώ πολύ και την Χριστίνα!!!Τέλος!!! Αν θέλετε γράψτε και εσείς κάτι και στείλτε το μου να το ποστάρω!!!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου