Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

30 seconds to mars (greece)1

Πως σας φάνηκε η  συναυλία των 30 STM εδώ στην Ελλάδα? ,θα ήθελα να μου γράψετε σε comment της εντυπώσεις σας, τι δεν σας άρεσε; Και τι ήταν αυτό που σας έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση; Λοιπόν θα ξεκινήσω εγώ . Βασικά αν θυμάμαι καλά ένας φίλος μου , μου είπε πως θα έρθουν στην Ελλάδα εντάξει στην αρχή νόμιζα ότι έκανε πλάκα αλλά μετά το άκουσα και στο ράδιο αρβύλα. Και φυσικά ήταν σίγουρο ότι θα πηγαίναμε . Το θέμα ήταν το πως; Δεν ξέραμε αν θα έβαζαν λεωφορεία σκεπτόμασταν στην αρχή να πάμε με αυτοκίνητο αλλά τα έξοδα θα μας έβγαιναν πάρα πολλά και για διόδια, και για βενζίνη δεν ξέραμε καν τον δρόμο αλλά και να τον ξέραμε δεν θα έδιναν στον φίλο μου το αυτοκίνητο γιατί δεν έχει ξανακάνει τόσο μεγάλο ταξίδι. Αυτό μας προβλημάτισε αρκετά γιατί  θέλαμε να πάμε στην συναυλία τόσο πολύ.. Ώσπου μία μέρα κάπου είδαμε ότι διοργανώνουν εκδρομή για την συναυλία ε και πήρα τηλέφωνο να κλείσω θέση αλλά ο τύπος που μίλησα μου είπε ότι τα άτομα που πρέπει να μαζευτούν για την συναυλία πρέπει να είναι 30 αν θυμάμαι καλά, και μου είπε ότι μέχρι τώρα έχουν πάρει 2 άτομα αλλά ήταν σχετικά νωρίς και λέει πάρε μετά από κάποιες μέρες για να δεις τελικά αν γίνει η εκδρομή αλλά ακόμη δεν είχαν μαζευτεί τελικά μετά από κάποιες μέρες άκουσα στο ράδιο ότι αν θέλουμε να δηλώσουμε συμμετοχή να πάμε από τα γραφεία του ραδιοφωνικού σταθμού  εμείς πήγαμε και τελικά μας λεν δεν θα γίνει γιατί δεν έχουμε συμμετοχή είχαμε αγοράσει και τα εισιτήρια .Τελικά η εκδρομή έγινε το ταξίδι μεγάλο αλλά και ωραίο αν έχεις καλή παρέα περνάς ωραία. Τώρα ας μιλήσω για την συναυλία γιατί αυτό είναι το θέμα μας απλά ήθελα να τα γράψω μετά από πολλές ώρες ταξίδι φτάσαμε στην Αθήνα ο κόσμος ήταν πολύς αν και εγώ δεν περίμενα ότι ακούν τόσοι πολύ στην Ελλάδα 30stm γιατί ακούν πιο πολύ σκυλάδικα και νταμπαντουμπα. Αυτό που δεν μου άρεσε από την συναυλία, δηλαδή το σιχάθηκα ,ήταν οι playmen και οι marsheaux  μετά από τόσες ώρες  ταξιδίου είχαμε κουραστεί πάρα πολύ για να ακούμε 2 ώρες της βλακείες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου